Ви зараз переглядаєте Все про задні щітки склоочисника + серія WRA

Особливості задніх щіток склоочисника

Склоочисник заднього скла встановлюється на більшіться автомобілів, переважно – типу хетчбек та універсал. Сьогодні хочемо розказати про наші рішення, а також задні щітки склоочисника серії WRA.

Двірник необхідний так як специфіка геометрії кузова автомобіля сприяє потраплянню бруду з дороги на заднє скло. 

 На седанах і купе потік повітря плавно обтікає капот, дах і багажник.  Оточуючий потік повітря забирає крапельки води назад, виключаючи їх потрапляння разом з частинками бруду на заднє скло. Забруднюються скла тільки на седанах і купе з невеликим нахилом заднього скла і коротким заднім свесом.

На хетчбеках в залежності від кута нахилу задніх дверей зрив потоку відбувається на задній кромці даху або на переході від задніх дверей до вертикальної задній стінці, (на універсалах – тільки на даху). В результаті цього, зона зниженого тиску повітря у седанів знаходиться переважно в районі задніх ліхтарів, тоді як у хетчбеків і універсалів вона розташована недалеко від заднього скла. Тому на нього потрапляють не тільки краплі дощу зі стелі, але і бруд з-під задніх коліс. Ось чому на хетчбеки і універсали, як правило, встановлюють задні склоочисники. До речі, якщо у автомобіля з кузовом хетчбек великий задній звис і хороша аеродинаміка, скло може залишатися чистим. Саме тому на «Москвичі-2141» задні «двірники» не встановлювалися.


Теоретично встановити «двірники» на заднє скло седана можна, однак на практиці виникають складнощі. Основна з них – важко розмістити механізм приводу і встановити його правильно (необхідно забезпечити положення вала, на який встановлюється щітка, під кутом близько 90 ° до заднього скла). І якщо задній склоочисник ні спочатку передбачений для вашого авто, а скло забруднюється, краще спробувати вирішити проблему установкою направляючого козирка-дефлектора, що змінює аеродинаміку задньої частини автомобіля. Досягти позитивного результату таким чином вдавалося на “дев’ятках” і “Таврії”, наприклад.

Задня щітка використовується набагато рідше, ніж передні двірники саме з цих причин. Зазвичай водії згадують про неї при паркуванні заднім ходом та при дорозі по сільській місцевості та бездороріжжі.

Задній двірник працює в більш агресивних умовах: при початку роботи на ньому майже завжди багато пилу з грязьовими елементами, які ушкоджують гумове полотно щітки.

Змінюються же двірники заднього скла, зазвичай, в кілька разів рідше, ніж переднього. Наприклад раз в 1-2 року.

Конструкція і кріплення двірника заднього скла

За конструкцією задні склоочисники бувають каркасними, “пластиковими” і безкаркасними. Кріплення задніх щіток зазвичай дуже специфічні і не дозволяють встановлювати, наприклад, бескаркасную щітку замість каркасної (Як буває на передніх щітках).

Каркасні

Каркасная задняя щетка
Каркасні щітки

У більшості випадків, задні щітки склоочисника є каркасної будови , невеликої довжини з кріпленням “гачок”.

Така конструкція характерна для більшості автомобілів до 2000 року випуску, а так само ряду сучасних моделей.

Важливо памятати !

Навіть в разі, якщо кріплення у Вас – звичайний гачок, заміна на бескаркасну можлива далеко не завжди. Причина зазвичай в тому, що на задньому склі поводок встановлений дуже близько до скла і може заважати встановити бескаркасную щітку, яка вище каркасної на кінцях.
Приклади машин, на яких встановлено каркасний задній двірник: Nissan Juke, Ford Focus I, Chevrolet Lacetti і Trailblazer, Range Rover, Mercedes-Benz G-клас, X-Trail T30, Smart,

Honda CR-V до 2006.

Все про задні щітки склоочисника + серія WRA 1
Ford Focus

“Пластикові” задні двірники

Більшість сучасних автомобілів оснащуються пластиковими задніми щітками. По суті це каркасна щітка, що має пластиковий каркас згладженої форми. Така щітка встановлюється на пластиковий поводок і візуально є його продовженням. Особливість таких щіток – спеціальне кріплення. Теоретично можна виділити кілька типів кріплень таких щіток, але в реальності це не гарантує, що щітки підійдуть. Якщо Ви хочете купити задній двірник, ми рекомендуємо звернутись до наших спеціалістів і ми підберемо ідеальне рішення для Вашого авто. 

Задняя щетка пластиковая
Пластикові двірники


Зазвичай для того, щоб зняти задню щітку такого типу, потрібно відігнути поводок, відігнути щітку від повідця приблизно на 30 градусів і з невеликим зусиллям відщепнути її від повідця. Однак, на деяких кроссоверах Lexus, для того, щоб зняти задній двірник, необхідно відкручувати гайку кріплення повідця. 


Приклади автомобілів, на яких встановлено пластиковий задній двірник: Toyota Rav4 до 2012, Ford Focus II, Mazda 3, Nissan Qashqai, Kia Sportage, Honda CR-V, Opel Astra, Corsa, Skoda Octavia, Nissan X-Trail, Note і безліч інших .

Безкаркасні задні склоочисники

Задняя щетка бескаркасная
Безкаркасні двірники

Такі щітки не мають спойлера і володіють дуже низькими характеристиками.

Кріплення задніх безкаркасних щіток так само дуже специфічні. В останні роки деякі автовиробники стали ставити на автомобілі спеціальні безкаркасні щітки замість пластикових. У деяких випадках такий підхід себе не виправдав. Наприклад на Volvo XC60 безкаркасні щітка викликала багато скарг і її в 2010 році замінили на пластикову.
Приклади автомобілів, на яких встановлено безкаркасні задній двірник: BMW X5 E70, Volvo XC70, XC90, Skoda Fabia з 2006.

Все про задні щітки склоочисника + серія WRA 2
Двірники Volvo XC90

В яких випадках задні щітки склоочисника потребують заміни?

Заміна щіток склоочисника — це таке питання, яке рано чи пізно виникне перед кожним водієм. 

У ході експлуатації особистого транспортного засобу через певний час зношуються багато його елементів, в числі яких і щітки склоочисника. Значення цього пристрою важко переоцінити. Завдяки йому у водія є можливість зберігати чистими вітрове і заднє скла під час руху автомобіля в погану, дощову погоду.

Чому щітки зношуються

Своєчасне використання двірників забезпечує хорошу оглядовість і зводить до мінімуму виникнення будь-яких пригод на дорозі. У зв’язку з цим за станом щіток склоочисника необхідно стежити. Якщо вони перестали належним чином виконувати свої функції, їх потрібно замінити.

Пояснити відносно швидкий знос задньої щітки двірника можна тим, що пісок і інші забруднення у вигляді мікрочастинок і пально-мастильних матеріалів піднімаються колесами автомобіля з поверхні дороги, а при випаданні опадів у силу аеродинамічних характеристик кузова відкладаються переважно на задній його частині.

Процес заміни

Замінити витрачений матеріал дуже легко, і це можна зробити своїми руками. Єдине, що важливо зробити – це придбати нову деталь, за розміром старої. Адже найчастіше двірники по довжині відрізняються один від одного і це теж важливо враховувати.

Незважаючи на те, що візуально кріплення задньої щітки нічим не відрізняється від кріплення передніх, її демонтаж може викликати деякі труднощі для тих, хто жодного разу не стикався з заміною заднього двірника. Справа в тому, що зняття зі штатного місця щітки склоочисника, розташованої позаду, відбувається тільки під 45-градусним кутом.

Для демонтажу зношеної гумки заднього двірника, яка перестала повною мірою справлятися з очищенням скла, необхідно включити привід склоочисника, після чого шляхом запуску системи запалювання і її деактивації за допомогою повороту ключа потрібно встановити щітку в потрібне положення.

Як тільки вийшло домогтися цього, демонтаж щітки здійснюється простим натисканням на спеціальну фіксуючу засувку.

Якщо ви помітили, що заднє скло вашого автомобіля недостатньо очищається від пилу і бруду, налиплого на нього під час дощу, можна зробити висновок: гумка склоочисника зношена і саме тому перестала справлятися зі своїми функціями. Не можна не відзначити, що продовження використання таких щіток склоочисників доставляє при управлінні особистим транспортом деякий дискомфорт, особливо в негоду при випаданні сильних опадів. При водінні автомобіля з-за обмеженості огляду знижується рівень безпеки, тому потрібно бути гранично уважним за кермом, а краще взагалі як можна швидше замінити зношені гумові елементи двірників.

Гумовий елемент двірників вважається витратним матеріалом для автомобілів, знайти його не складно.

Висновок

Роблячи висновок з усього вищесказаного, можна відзначити легкість заміни задніх щіток склоочисника проте до них потрібен свій підхід. Розібратися в цій ситуації не буде складно, якщо орієнтуватися на висвітлені вище поради щодо зняття і заміни.

Останнє, що потрібно сказати: за механізмами потрібно ретельно доглядати, щоб забезпечити їм «довге життя». Дуже вразливими на двірниках є шарніри. Їх потрібно періодично очищати від пилу і усіляких забруднень і змащувати, щоб прилад добре знімав зі скла бруд. Тоді проблема як замінити щітки склоочисника відпаде сама собою.

Компанія Oximo Україна пропонує широкий вибір щіток склоочисника під кожний автомобіль. 

Зверніться у чат до наших спеціалістів і ми підберемо для Вас щітку яка Вас не розчаровуватиме. 

Серед інших типів, Oximo пропонує також чудові щітки серії WRA – задні із ручкою. 

Щітки цього типу мають характерні монтажні та відповідні довжини (мм) для певних моделей та року таких виробників як Citroen, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota та Volkswagen.

  • Щітка склоочисника вироблена із натурального каучуку, покритого силіконом.
  • Пластикові деталі вироблені із високоякісного поліетилену та полікарбонатного сплаву.
  • Металеві елементи виготовлені із високоокисленої оцинкованої сталі,
  • Елементи із пластику мають у собі також високоякісні поліетиленові та полікарбонатні сплави.

Особливість серії:

– Ультра тихі
– Дуже міцні,
– Для всіх погодних умов.


Бренд Oximo Україна офіційно представлений компанією Дан Авто. Купуйте сучасні, високоякісні автомобільні щітки склоочисника. Продукція преміум класу та якості.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.