Доставка товарів по Україні здійснюється на відділення транспортної компанії, яке не має обмежень по вазі: «Нова пошта», Ін-Тайм, Meest Express або Самовивізом із магазину Oximo Україна . Доставку відправлення оплачує клієнт. При готівковому розрахунку клієнт додатково оплачує доставку грошей назад.

Зверніть увагу на те, що більшість відправлень здійснюються із відділення відповідної транспортної компанії (м. Новояворівськ), проте частина товару може відправлятись із наших віддалених складів поза межами Новояворівська. Перед відправленням наші менеджери сконтактуються із Вами для обговорення найкращого рішення.

Замовлення опрацьовуються протягом доби (не враховуючи неділю та святкові дні), після чого менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами для уточнення наявності замовленого товару, адреси складу транспортної компанії і термінів доставки. Термін доставки в середньому становить два-три дні.

Відправлення здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 16.00, в суботу – з 10.00 до 13.00. Зверніть увагу: товар на відділенні транспортної компанії зберігається протягом 5 днів, після чого автоматично повертається відправнику.

Необхідно обов’язково оглянути товар перед отриманням, в іншому випадку жодні претензії щодо зовнішнього вигляду розглядатись не будуть.

Дізнатися місце розташування відправлених товарів можна так.

Ми, зі свого боку, зробимо все для максимально оперативного та зручного виконання замовлення!

Відслідкувати вантаж

Електронні способи відстеження руху відправлень дають Вам можливість отримати останню інформацію про місцезнаходження та статус вашого замовлення. Це можна зробити у будь-який зручний для Вас час за допомогою ПК, мобільного телефону чи кишенькового ПК.

Для відстеження руху відправлення Вам необхідно обрати компанію, якою здійснюється доставка товару та ввести номер експрес-накладної (декларації), що була вам надіслана у смс-повідомленні, наприклад:

для «Нова пошта» — 20290000734786;
для “Інтайм” – 1402004526;
для “Delivery” — 0010000010.

Зверніть увагу на те, що при виборі компанії «Нова пошта» інформація про те, де знаходиться Ваш товар з’явиться на сайті компанії після 18.00 год. того дня, коли з вами зв’язався менеджер та підтвердив відправку вантажу (в будні), та після 15.00 у суботу.